تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی

تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی

تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی

امروزه اجاق گازهای رومیزی به سه شکل استیل، شیشه ای و سرامیکی در بازار موجود می باشند. از نظر زیبایی شناختی، انواع شیشه ای و سرامیکی نسبت به نوع استیل، جذابیت بصری بیشتری دارند اما در عین حال مشکل شکستن صفحه اجاق گاز در نوع شیشه ای و سرامیکی رایج می باشد.

متاسفانه نوع سرامیکی این صفحات در بازار ایران موجود نمی باشد. در عوض تولیدکنندگان شیشه های سکوریت مقاوم به حرارت در ایران از بهترین تولید کنندگان این شیشه ها در منطقه هستند. تیم تعمیرچی با ارائه باکیفیت ترین شیشه های سکوریت مقاوم به حرارت از بهترین کارخانجات تولیدی ایران، درصدد ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی و تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی می باشد.

علل شکستن شیشه اجاق گاز رومیزی

استفاده و نگهداری نادرست از این اجاق گازها علت اصلی شکستن شیشه آن هاست.

  • قرار دادن ظروف سنگین تر از تحمل شیشه بر روی آن
  • بی توجهی به تناسب ظرف و شعله و قرار دادن ظروف بزرگ روی شعله کوچک
  • سرریز شدن مایعات در حال جوشش بر روی صفحه شیشه ای
  • تنش های دمایی حین تمیز کردن اجاق گاز رومیزی گرم شده
  • نشتی گاز
  • آسیب رسیدن به سر شعله ها
۶ مورد بالا از مهمترین علل شکستن شیشه اجاق گاز رومیزی هستند.

بهترین شیشه اجاق گاز رومیزی

به طور معمول شیشه گازهای رومیزی از نوع شیشه های سکوریت مقاوم به حرارت هستند. بهترین ضخامت برای این شیشه ها، ۸ میلیمتر می باشد چرا که این ضخامت بهترین نسبت تحمل دما و وزن را در بین شیشه های سکوریت دارد.

درباره این موضوع بیشتر بدانید:
تعویض شیشه رومیزی استیل
چند نکته مهم:

در صورتی که با شکستن شیشه اجاق گاز رومیزی خود مواجه شده اید، به این نکته توجه کنید که هرگز نباید از این اجاق گازها قبل از تعویض شیشه و سرویس توسط تکنسین مجرب، استفاده کنید چرا که احتمال وجود نشتی گاز در این اجاق گاز ها بسیار زیاد است.

توجه کنید که دردو عامل مهم در طول عمر شیشه سکوریت نقش دارند: کیفیت شیشه تهیه شده و نحوه نصب مجدد آن بر روی اجاق گاز!

شیشه های سکوریت در ضخامت های متنوع و کیفیت های گوناگون تولید و عرضه میشوند و طول عمر متفاوتی نیز دارند به علاوه تکنسین مجرب باید بتواند با سرویس صحیح دستگاه مشکلات فنی آن را از بین ببرد تا نشتی گاز موجب ایجاد تنش دمایی در شیشه و در نتیجه شکستن آن نشود.

تیم تعمیرچی با تولید و ارائه با کیفیت ترین شیشه های سکوریت مقاوم به حرارت و مجرب ترین کادر خدماتی، نسبت به تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی در سرتاسر تهران اقدام می کند.

درباره این موضوع بیشتر بدانید:
شیشه توستر و فر توکار

برای تهیه شیشه اجاق گاز رومیزی و ارتباط با کارشناسان ما کافیست اطلاعات کافی از اجاق گاز خود را به شماره ۰۹۱۰۱۹۶۰۳۹۹ در واتساپ، تلگرام، روبیکا و ایتا ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه کنند.

برای جمع آوری اطلاعات لازم از اجاق گاز خود و نحوه اندازه گیری موارد لازم می توانید مقاله تعویض شیشه اجاق گازهای صفحه شیشه ای را مطالعه کنید.

به طور کلی باید شکل شماتیکی از اجاق گاز خود را طبق الگوی تصویر زیر برای ما ارسال کنید.

شکل شماتیک اجاق گاز همراه با اطلاعات لازم - تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی

شکل شماتیک اجاق گاز همراه با اطلاعات لازم

شیشه های اجاق گاز رومیزی قیمت های متفاوتی دارند و تعیین قیمت بدون داشتن اطلاعت ممکن نیست. قیمت نهایی شیشه اجاق گاز رومیزی بر اساس این شکل شماتیک توسط کارشناسان ما به شما اطلاع داده می شود.

تیم تعمیرچی با حدود ۱۷ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و ارائه انواع شیشه های سکوریت مقاوم به حرارت، با داشتن مجرب ترین کادر خدمات در این زمینه، آماده ارائه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کمتر از توان قول می دهیم، بیشتر از قول عمل می کنیم!

Comments are closed.