شیشه توستر و فر توکار

شیشه توستر و فر توکار - شیشه توستر و فر توکار

ساخت شیشه سکوریت برای انواع توستر و فر توکار

امروزه استفاده از ابزاری همچون توستر و انواع ماکروفر در آشپزخانه، کاملا مرسوم است. استفاده از این ابزار کاملا جزئی از شیوه زندگی شده است به گونه ای که تصورت زندگی بدون این ابزار تا حدودی غیر قابل باور است. این ابزار زندگیی را برای ما ساده تر می کنند اما میتوانند مشکلاتی را نیز برای ما ایجاد کنند.

شکستن شیشه های این ابزار از عمده مشکلات پیش رو در هنگام استفاده از این ابزار است. شیشه های به کار رفته در این وسایل از نوع سکوریت ضدحرارت است. واژه سکوریت به معنای مقاومت در برابر ضربه و فشار وارده به شیشه نیست و تنها به معنای مقاومت شیشه در برابر حرارت موجود در دستگاه است. شیشه های سکوریت در حین تولید طی فرایندی خاص نسبت به حرارت مقاوم می شوند. معمولا تحمل دمایی این شیشه ها از ۱۰۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد است. هرچه کیفیت شیشه بالاتر باشد تحمل دمایی به ۲۵۰ درجه نزدیک تر خواهد بود. شیشه های تولید شده توسط تیم تعمیرچی در بالاترین درجه کیفی قرار دارند و می توانند ۲۵۰ درجه سانتی گراد را تحمل کنند که برای استفاده از توستر و فر نیاز است.

مزیت دیگر استفاده از شیشه های سکوریت علاوه بر تحمل دمایی آن ها، ایمنی در زمان شکستن است. شیشه های سکوریت در هنگام شکستن به قطعات بسیار ریز تبدیل می شوند که فاقد هرگونه لبه ی برنده می باشد. در نتیجه این شیشه ها بعد از شکستن نمی توانند به بدن آسیبی وارد کنند.

تفاوت شیشه سکوریت،معمولی و لمینت - شیشه توستر و فر توکار

تفاوت شیشه سکوریت،معمولی و لمینت

علل شکستن شیشه توستر و فر توکار

  • شیشه های سکوریت موجود در بازار از نوع شیشه های سکوریت حرارتی هستند به این معنا که تنها در برابر حرارت مقاوم هستند و قابلیت شوک پذیری ندارند و در نتیجه تغییرات دمایی ناگهانی دراین شیشه ها سبب شکستن آنها می شود. این تغییرات دمایی ناگهانی می توانند به علت گرم شدن ناگهانی دستگاه باشند و یا به علت کاهش دمای ناگهانی در زمان گرم بودن شیشه. برای جلوگیری از شکستن شیشه به علت شوک دمایی، دمای دستگاه باید به مرور افزایش یابد و در هنگام سرد شدن نیز دستگاه نباید تا سرد شدن کامل شیشه اقدام به تمیز کردن آن کرد.
  • وارد شدن ضربه ناگهانی به شیشه نیز از دیگر علل شکستن شیشه هاست. رها شدن درب و برخورد آن با سطوح و یا برخورد اجسام با شیشه می توانند سبب شکستن شیشه شوند.
  • گاهی دیده می شود که شیشه دستگاه بدون هیچ علت خاص و در زمانی رخ می دهد که از دستگاه استفاده نمی شود. برای توضیح این مسئله می توان اینگونه بیان کرد که در هر تنش وارده به شیشه بخشی از ساختار مولکولی آن از هم می پاشد و توان شیشه مقداری کمتر می شود و در نتیجه در برابر تنش های متفاوت پس از مدتی شیشه به صورت خود به خودی می شکند. در صورت مراقبت کامل از شیشه می توان گفت که میانگین عمر مفید یک شیشه ۷ تا ۱۰ سال است.
درباره این موضوع بیشتر بدانید:
تعویض شیشه فر توکار در تهران

در صورتی که شیشه  توستر و فر توکار شما به هر دلیلی دچار شکستگی شده باشد، برای استفاده مجدد از آن باید اقدام به تهیه شیشه مناسب کنید.

ساخت انواع شیشه مقاوم به حرارت و ضد حریق - شیشه توستر و فر توکار

ساخت انواع شیشه مقاوم به حرارت و ضد حریق

تیم تعمیرچی با وجود بیش از ۱۶ سال سابقه درخشان در زمینه ساخت، تولید و تعویض شیشه های سکوریت مقاوم به حرارت، با حضور کادر مجرب در رابطه با سرویس و تعویض شیشه  توستر و فر توکار، درخدمت تمامی هموطنان گرامی می باشد.

خدمات این تیم حرفه ای در استان تهران به صورت حضوری ارائه می گردد و ارسال شیشه  توستر و فر توکار نیز به صورت روزانه به تمامی نقاط ایران صورت می گیرد.

از آن جایی که توستر و انواع فر ها دارای شیشه یدکی آماده در بازار نمی باشند و شیشه مورد نظر باید برای هر توستر و یا فر جداگانه ساخته و سکوریت شود، تیم تعمیرچی با در اختیار داشتن مجهز ترین امکانات جهت ساخت و سکوریت سازی شیشه ها در تمامی ابعاد و رنگ های ممکن، می تواند نیاز شما عزیزان را فراهم نماید.

درباره این موضوع بیشتر بدانید:
تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی

افتخار تیم ما این است که توان تولید بهترین نوع شیشه های سکوریت مقاوم به حرارت با تحمل دمایی بالا توسط متخصصین این مجموعه وجود دارد و می تواند پاسخگوی نیاز هموطنان گرامی باشد.

برای سفارش شیشه مورد نظر خود کافی است تصویر توستر یا فر خود را همراه با ابعاد شیشه مورد نظر خود به شماره ۰۹۱۰۱۹۶۰۳۹۹ ارسال فرمایید تا متخصصین ما در اسرع وقت نسبت به ارائه مشاوره رایگان به شما اقدام کنند.

اولویت تیم حرفه ای ما، کسب رضایت خاطر شما عزیزان است.

Comments are closed.